Lars B.

#1
Lars B.
1 bedømmelse
23.06.2024
3,0/10 1,0/10 1,0/10

Min datter skulle have klippet spidserne inden hun skal have hue på i næste uge. Vi havde ellers hørt godt om Farman Frisør Salon, men det skulle hurtigt ændre sig;

Klipningen endte med at blive skæv og uensartet!

Nu kender vi en anden professionel frisør, som vi viste billederne til; hun sagde, at vi skulle klage over resultatet og kræve pengene retur.

Frisøren hos Farman mente ikke at der var noget galt med måden hun havde klippet på, og påstod at vi ikke så på helhedsindtrykket! Hun nægtede at give penge retur, men tilbød dog at rette det til. Men tilliden var røget, så det afslog vi.

Vi ringede til salonen, og bad om at tale med ejeren. Men frisøren sagde at vi ikke kunne komme til at tale med ejeren, da hun var bortrejst. Det var heller ikke muligt at sende en e-mail, da frisøren påstod, at hun ikke kendte mailadressen til hverken salonen eller ejeren.

Efter denne episode konkluderer vi, at Farman Frisør Salon ikke kan have uddannet personale i klipning af personer, da klipning og betaling tog omkring 12 minutter! Dette er ikke muligt ifølge vores førnævnte professionelle frisør.

Vi vil derfor på det kraftigste fraråde alle at benytte Farman Frisør Salon. Gå hellere til en af byens andre - professionelle - frisører. Bedøm selv resultatet på vedlagte billede og overvej så, om det er dette resultat I ønsker for jeres datter som lige om lidt skal afholde sit studentergilde!