Lars Peter Larsen
[..]
Som teleselskab er de udmærkede med det er min oplevelse af et simkort med top-op optankning (ikke automatisk) der pludseligt blev lukket og ca. 500 kr på kontoen der forsvandt.
Med 7-9 måneders mellemrum er der kommet en SMS når SIM-kortet var ved at udløbe som det er omtalt i folderen der fulgte med simkort og taletidskort - men den udeblev sidste gang ved årsskiftet og i stedet blev kontoen tømt.
I løbet af 4 år jeg brugte kort og telefon blev der sat 600,- kr ind på kontoen plus de 50,- kr det oprindelige taletidskort kostede - og af de godt 650 kr blev der ringet for godt 150,- Kr [..].
Henvendelser til kundeservice der var høflig og imødekommende førte ikke til noget - der var aldrig en overordnet med kompetence til at få fat i ligesom der heller aldrig kom nogen tilbagemelding fra kundeservice - Lebara har da både telefonnummer og email-adresse så det kan ikke være så vanskeligt.
Ifølge kundeservece kunne jeg bare tanke op igen og så ville Simkortet atter være åbent men jeg kunne ikke få at vide om indeståendet blev ført tilbage. Jeg kunne også bare overgå til automatisk optankning. Hallooooo!!! Min bankkonto er ikke et tagselv-bord. De ønsker åbenbart ikke kunder der bare skal have en mobiltelefon i beredskab med et minimalt forbrug.
Velkommen i Kontant og på forsiden af Ekstrabladet.