Lars Sørensen
Og jeg som troede de var blevet bedre.. hahaha!
Det er nu flere år siden at jeg sidst har været kunde hos Telia og jeg troede ærligt talt at de var blevet bedre, men nej, endnu en gang er man faldet i vandet.
Jeg blev ringet op af en sælger som kunne tilbyde mig et godt tilbud på mobilt ervhervsbredbånd, 4mbit i 12 mdr. - 6 måneder gratis. Jeg slog til og allerede et par dage efter kom det.
Så sluttede det positive til gengæld også.. Hastigheden eller manglen på samme var rystende! jeg har adskillige gange testet hastigheden hos TDC og bedste resultat er indtil nu 0,2mbit, (tit væsentligt lavere!) hvilket egentlig er ret fornuftigt når man kun kan koble på med 236kbit som ifølge Telia's tekniker er det der er muligt i mit område. Men tit "låser" det også bare, ingen aktivitet i lang tid.
Jeg kontaker Telia for at opsige/fortryde mit køb. Efter at have snakket med et par flinke folk blev jeg sendt videre til en noget træg medarbejder i "opsigelses afdelingen" som efter lang tids misforståelser tørt konkluderer at jeg ikke har 14 dages fortrydelsesret som selvstændig, og at der ikke kan gøres mere overhovedet andet end at kontakte Telia's advokater..
Produktet er billigt, men komplet ubrueligt og jeg er færdig med Telia.
Er det virkeligt værd at stjæle sølle 834 kroner fra mig? Tror i nogensinde jeg vil bruge jeres firma igen, eller anbefale jer til andre? Nej vel..