Lasse J.
Ubehøvlede ansatte!
Jeg har netop haft min bil til reparation hos Ebbe Elmer biler på Jagtvej.
Jeg fik en lånebil hvorefter jeg blev meddelt at reparationen kunne tage mellem 5 og 10 dage, de ville ringe når bilen var færdig.
De ringede så fredag eftermiddag omkring kl. 14. Jeg var i bad og skulle møde på arbejde kl 15 (arbejder i 3-holds skift inkl. weekend), så af gode grunde kunne jeg ikke tage telefonen.
Da jeg var på vej til job ringede jeg tilbage, det var ca. en halv time efter de havde ringet til mig. - Efter over 5 minutters venten fik jeg fat i en [..], som kunne fortælle mig at min bil var færdig og jeg kunne hente den.
Jeg fortalte [..] at jeg var på vej til arbejde, og om jeg måtte hente den lørdag eller mandag formiddag.
[..] blev sur over at jeg skulle på arbejde og sagde at jeg SKULLE hente den nu. Jeg svarede at det kan jeg ikke, er på vej til job og ville helst ikke komme for sent. [..] svarede meget snerrende at jeg bare kunne tage min telefon når de ringede. Det lød på [..] som om [..] ikke troede på hvad jeg sagde og at jeg skulle på arbejde.
Jeg foreslog så igen at jeg kunne hente den lørdag eller mandag. [..] svarede endnu engang meget snerrende ”Vi har IKKE åbent i weekenden”. Nå men hvad så med mandag formiddag spurgte jeg så. NEJ - det SKAL være om morgenen når vi åbner. Fortalte [..] at jeg havde meget sen aftenvagt søndag så det ville være rart hvis jeg kunne komme om formiddagen mellem 10 og 11. Det kunne på ingen måde lade sig gøre. [..] snerrede af mig hele vejen igennem samtalen.
Efter lidt tid fandt [..] ud af at der var en sælger på arbejde søndag ml 11 og 15, så jeg kunne bare aflevere bilen der. Det gjorde jeg så.
Da jeg søndag skulle hente min egen bil og aflevere lånebilen mødte jeg en sælger, han spurgte om nummerpladen på min bil og jeg gav ham den. Han svarede nej nummerpladen på DIN bil, jeg gav ham den igen. Nu hævede han stemmen og sagde NEJ det skal være nummerpladen på DIN bil. Jeg svarede ham at det er den jeg lige har givet dig. Hvortil han svarer NEJ det er nummerpladen på vores bil. Jeg var helt målløs over den måde han talte på og at han ikke troede mig.
Da han så fandt ud af at det var rigtig hvad jeg sagde, undskyldte han.
Konklusion:
Jeg er selv uddannet serviceøkonom og har arbejdet som servicechef i flere år.
Denne form for mistillid overfor kunderne er fuldstændig uacceptabel.
Jeg har faktisk overvejet at købe en ny bil og efter jeg havde prøvet lånebilen, kunne den godt have haft min interesse, men det kan i godt skyde en hvid pind efter nu.