Laura Olesen

#1
Laura Olesen
1 bedømmelse
13.06.2012

Rigtig dårlig service!
Jeg tog min cykel med ind til Claus Buhl Cykler for at få den repareret for en punktering af forhjulet. Jeg henter cyklen igen 4 dage efter jeg afleverede den med beskeden om, at nu var slangen i forhjulet skiftet, så den skulle være i orden. Det betalte jeg 220 kroner for, hvilket også er helt hen i vejret - en af mine venner fortalte mig efter min episode med Claus Buhl Cykler, at han havde fået lavet præcis det samme for 140 kroner et andet sted. Jeg betaler regningen og begiver mig hjemad på min cykel, der efter cykelhandlerens ord skulle være helt i orden nu, men når kun ca. 500 meter ned ad vejen, før forhjulet er fuldstændig fladt igen. Jeg trækker cyklen tilbage til butikken den samme vej, jeg er kørt derfra og tjekker grundigt cykelstien for glasskår eller småsten og grus - cykelstien er helt fin og ren! Jeg forklarer cykelmanden problemet og at jeg næppe tror, jeg har været så uheldig at punktere igen på de 500 meter pæn cykelsti, jeg har kørt på. Herefter siger han noget flabet, at den rene cykelsti ikke har noget at sige - at jeg kan jo ikke se, om der har ligget noget, der har punkteret den, hvilket jo egentlig også er rigtigt nok, men slet ikke sagt med kundevenlig tone. Jeg spørger, om det kan være muligt, der har siddet noget i dækket, de ikke har fået fjernet, da de skiftede slangen, som har punkteret den nye slange, og dette afviser han, da de fjerner alt, de kan mærke, der sidder i dækket. Samtidig indrømmer han dog, at der kan være sket en fejl fra deres side - men trods denne indrømmelse, holder han stadig fast på, at jeg skal betale for at få den lappet igen, hvilket jeg ikke var villig til!

Ærgerligt nok kan det ikke bevises, om det var en fejl fra deres side eller mig, der havde været ufatteligt uheldig, men der var i hvert fald ingen tvivl om, at de ikke havde tænkt sig at lade tvivlen komme kunden til gode - rigtig dårlig kundeservice og småflabede kommentarer som; "Det er bare ærgerligt" og "Ja, man kan jo være rigtig uheldig".

Det var så 220 kroner ud ad vinduet og en masse tid og energi spildt på det...