Lene Kruse
Må tilslutte mig koret her. Umuligt at komme igennem til noget som helst, i den meget korte telefontid virker telefonen så heller ikke. Når telefontiden så er slut kommer man igennem til en telefonsvarer.
Og hjemmesidens selvbetjening virker heller ikke, så man kan ikke bestille tid. Fuldstændig håbløst at man ikke kan komme i kontakt med sin læge på nogen måde.
Jeg skifter snarest muligt og kan ikke anbefale nogen at vælge Lægerne Ydre Østerbro.
Lægerne er der som sådan ikke noget i vejen med - de gør hvad de skal og de gange jeg har været der er jeg kommet ind til tiden. Det store problem er deres telefon-"service". Man kan stort set ALDRIG komme igennem, jeg tror det er lykkes mig 2 gange på 3 år (medmindre man gider at sidde og vente i 20-30 minutter). Da jeg var dernede en dag var der også kun 1 receptionist til både at tage telefonen og tage imod de patienter der kom ind, så hvis dette er symptomatisk for hvordan tingene kører, er det ikke så mærkeligt, at man aldrig kan få kontakt til dem. Dette trækker meget ned i bedømmelsen, synes jeg.
Kære Lene Kruse
Vi har tre ansatte og der er altid to tilstede til at betjene vores patienter og telefoner, fraset onsdag ml kl 15-18, hvor vi kun har en i vores reception.
Der er ikke plads til mere end to personer på samme tid i receptionen, så vi har ikke mulighed for yderligere bemanding. Vi er godt klar over at der indimellem er meget pres på telefonerne, til andre tider er der stille, ofte om eftermiddagen.
Husk at du altid kan booke en tid eller bestille medicin online, via vores hjemmeside.
Mange venlige hilsner
Lægerne ydre Østerbro