Line Larsen

#1
Line Larsen
1 bedømmelse
17.02.2009

Jeg føler mig så dårligt behandlet af det faglige hus.

Ikke nok med at de ikke har styr på hvilke papirer de ønsker fra en, men at de også er uhøflige overfor en i telefonen og ikke ønsker at svare pr. email når ens spørgsmål til dem bliver for "svære" det er SÅ uprofessionelt.

Nu er jeg i 1½ måned blevet trukket rundt i manegen, hvor jeg har fået forkerte oplysninger i telefonen, for senere at blive bebrejdet at jeg ikke har sendt de og de oplysninger, eller udfyldt den og den blanket, som de enten ikke har tilsendt mig eller helt har sagt jeg ikke skulle udfylde, ...

Jeg må ikke sende noget indscannet, alt skal sendes med posten (da det ifølge det faglige hus, ikke er lovligt at scanne papirer ind og sende over mail)... jeg bliver ikke kontaktet og skal gang på gang selv rykke efter svar... kan ikke få kontakt gennem telefonen... Jeg bliver desideret fejlinformeret telefonisk... manglene blanketter får jeg besked på at udfylde op til en weekend eller i sidste øjeblik, i en særdeles hånlig tone... Jeg kan blive ved... og jeg er VIRKELIG frustreret over den behandling.