Line Rud Pedersen

#1
Line Rud Pedersen
1 bedømmelse
05.01.2011

Jeg er blevet klippet og har fået farvet hår hos Goldlock gennem 2-3 år. Og har været tilfreds de fleste gange, men har også haft flere uheldige oplevelser, hvor jeg blev klippet af nogle frisører, der ikke virkede ret erfarne, hvor jeg er gået derfra med en øv-følelse. Det mundede i sin tid ud i, at hver gang at jeg bestilte en tid, så skulle det være en bestemt frisør, som jeg har været meget tilfreds med. Desværre ringer de ikke og advarer en, hvis yndlingsfrisøren er syg, så derfor er jeg flere gange kommet derind og er så blevet klippet af nogen mindre dygtige.

Den sidste gang jeg var hos Goldlock er jeg blevet klippet og farvet af to nye frisører, og det har ikke været noget at råbe hurra for. Striberne jeg fik lavet var ikke ret kønne lavet og hende der klippede mig var meget usikker. Havde tid kl. 10 og var først færdig kl. 13.30. Normalt tager det 2 timer, med et godt resultat, men det var det absolut ikke denne gang. Da jeg kom hjem, hvilket tager mig 1½ time, kunne jeg mærke, at jeg ikke var tilfreds. Jeg ringede derfor dagen efter og aftalte en tid ugen efter, så jeg kunne få det rettet. Da jeg kom ind ad døren påstod frisøren, at det ikke var hende at jeg havde snakket og lavet aftalen med. Min aftale stod ikke i bogen. Jeg har aldrig følt mig så dårligt behandlet. Måtte bruge 3 timer i transport og 150 kr, på at tage derind for så at tage hjem igen. Der skal meget til at gøre mig sur, men der var jeg godt nok sur og det fik hun meget klart at vide - at jeg ikke ville sætte mine ben i hendes salon igen. Hun sagde bare at hun beklagede og kiggede på mig som om, at jeg var en helt fremmed til trods for at jeg er kommet der igennem 2-3 år.

Det var en lang smøre. Jeg kan se at der er flere der har gode erfaringer og det er billigt at få lavet sit hår. Jeg har bare haft for mange dårlige oplevelser nu, så vil hellere give lidt ekstra et andet sted.