Lone Kejser
Har mistet en pakke... som var scannet ind, endda 2 gange på samme sted Århus pakkedistribution. Forklaringen lyder; jamen det kan ske, det er jo mennesker vi har med at gøre & der kan ske fejl. Ja, det kan der, men øh hvorfor dukker den så ikke op? Det er jo ikke en fejl, men tyveri... indenfor egne rækker. Har hørt så mange historier efterhånden om "forsvundne" pakker, har I overvejet at ændre jeres procedure.
Undre mig over at Post Danmark, ikke har nogle problemer med at holde styr på, hvis man har underfrankeret et brev 25 øre. Der modtager man et udførligt brev med billedbevis, beskrivelse osv & en opkrævning på ca. 40.- . Måske I skulle bruge denne effektivitet, andetsteds & levere den service man betaler for. Dårlig service til en dyr pris, udover pakkens værdi er der jo al den tid man bruger på at kontakte jer, når en pakke forsvinder.
Har skiftet til GLS nu & vil bruge dem fremover.