Lotte B.
Jeg vil aldrig handle i Babysam i Lyngby efter at være vidne til en utrolig dårlig behandling af min veninde. De har glemt at udlevere en kaleche til hendes klapvogndel, da hendes søster hentede den for hende i foråret, mens hun selv lå og var ved at føde. Nu påstår de at det absolut ikke kan passe, og at den må ligge derhjemme (hvilket den altså ikke gør - det er jo ikke en lille ting der lige bliver væk). De kan dog bekræfte, at [..] der har udleveret vognen var ny, men de ved med garanti, at der ikke er sket en fejl... Jeg aner ikke hvordan de kan stå og garantere dette, og især ikke når [..] der har udleveret var helt ny. Min veninde blev kaldt for en løgner og et rodehovede [..]. Nu står min veninde der, med en klapvogn uden kaleche. Hun har kalechen til den city bag barnevognsdel hun også købte, og da hun i første omgang kontaktede Babysams kundeservice fik hun at vide at kalechen fra barnevognsdelen skulle sættes på klapvognsdelen. Men det er ikke korrekt og den passer slet ikke, idet den er for lille og det blæser ind under den, nu her hvor det er blevet efterår. Denne fejlinformation gør at hun har kørt rundt med en forkert kaleche i mere 2 mdr. og da der nu er gået 8 måneder siden hun købte klapvognen og city bag'en vil Babysam ikke høre på hendes reklamation, og siger hun kan købe en ny kaleche til omkring 1400,-. De var simpelthen så ubehøvlede, og var slet ikke interesseret i at hjælpe. Det sker jo at der sker en fejl, og det mindste man kan gøre er vel at undersøge det, især når noget tyde på, at det er deres nye medarbejder, der har lavet en fejl.