Marc Madsen
Forrige søndag havde vi barnedåb for min lille pige. Dertil havde vi valgt at bruge Jysk-diner som leverandør af maden. Den aftalte mængde mad kom til den aftalte tid. Men så er der heller ikke mere positivt at sige. Da alle gæsterne var kommet og havde sat sig til bordene, finder vi ud af at alt kalvekødet var RÅDDENT! Det kunne lugtes langt væk da vi begyndte at skære i kødet. Vi kontaktede Jysk-diner med vores reklamation og fik 2 følgende svar. Det var ikke dårligt, da vi sendte det. Og de kunne da lave noget nyt. Ikke rigtig noget man kan bruge til noget, når man står med 40 gæster og stanken af råddent kød. Efter barnedåben og hele næste uge, har der været snakken frem og tilbage mellem os og firmaet, som konstant kom med undskyldninger, for ikke at snakke med os. Vi var endda ude ved firmaet, for at fremvise det dårlige kød Men de var mildest talt, pisse ligeglad. Til sidst gav de os 700 i erstatning for at have ødelagt vores barnedåb! Jeg vil på ingen måder anbefale dem til nogen og jeg fraråder alle at bruge så elendigt et firma! Ikke nok med at maden er elendig, deres service er endnu værre.