Marie T.
Enorm dårlig service fra personalet side af - under al kritik. Efter at have ventet over 1 time på maden fik vi endelig kontakt med personalet. Der blev undskyldt med at der var sket en fejl med computeren og vi derfor ikke kodet ind. Som kompensation fik vi tilbudt 10% af regningen. (hvilket virkede en smule småligt i situationen).
Da maden blev fjernet blev vi ikke tilbud dessert, men skulle selv spørge efter dessertkortene og derefter var vores selskab atter glemt igen. Vi måtte selv op til disken og indleverer en bestilling - intet personale kontaktede os. Da desserten ankom, undskyldte personalet igen over der ikke var givet bestik til os eller de havde fjernet dessertkortene.
Aften fik for alvor en træls slutningen da vi kom til betalingen. Regningen var slået ind og de 10% var ikke trukket fra. Da vi gjorde personalet opmærksom på dette, (og skulle argumenter hvorfor vi havde ret til de 10% af prisen, da der var kommet en ny tjener) forklarede de det med at der intet kunne ændres ved dette nu - kassen var gjort op. Dertil kom en flabet kommentar med at vi kunne komme ind og få en kop kaffe en anden dag. Men hvem skulle man henvende sig til? Intet tilgodebevis eller dokumentation blev givet. Enorm flad-fornemmelse at gå hjem på, men vi blev dog mætte.