Marc Simon Oxby
København S
OBS ingen service når noget går galt
Købte en parasol med fod hos Plantorama i Hillerød. Foden har vist sig at være helt uegnet til at holde parasollen: vælter i en let vind og sidder løst i holderen. I forretningen havde vi fat i en ekspedient, for blandt andet at sikre os, at de to dele kunne kombineres. Foden så lidt slidt ud - måske en demovare, men da sælgeren virkede flink, lod vi det med udseendet passere.
Da vi havde taget vejen helt fra Amager klagede vi til Hillerød butikken gennem hjemmesiden. Nu to uger efter er der end ikke kommer et svar. Læren for os kunder må være at de vil blæse på os, når det bliver en smule besværligt. Tag i Bilka - de har i det mindste 30 dages fuld returret.
Flyttede fra Christianshavn, hvor en ælde gubbe leverede fantastisk kompetent og respektfuld cykelhandler service. Derfor var det slemt, at støde på nogle af de mange elendige cykelhandlere på Amager i Valby og hvor jeg nu ellers har forsøgt mig frem - herunder den store fine i Amar centret, som end ikke i anden omgang kunne lave en dyr rep. ordentligt.
Hos CykelThomas føler man sig straks i professionelt selskab. Og til med en som også vil og kan levere service. Priserne er meget rimelige, ventetiden overkommelig - og resultatet har været i top gennem det år jeg har benyttet hans service. En sjælden veldrevet forretning indenfor enhver branche.