Martin Johnsen

49 år

#1
Martin Johnsen
1 bedømmelse
25.03.2011

Indleverede min Hyandai Accent til reparation hos Jønssons Auto (vores faste mekaniker kunne ikke tage den), da motorlampen lyste og motoren gik meget ujævnt. Henter bilen, får en regning og betaler 4106,50 kr. 10 dage efter jeg har hentet bilen er samme fejl tilbage, så jeg henvender mig til værkstedet og reklamerer over første reparation. De ringer tilbage og siger, at de ikke kan finde fejlen, og at de måske skal bruge mange timer på fejlsøgning. Vi henter bilen, og får forståeligt nok ikke en regning for besøget. Vi får en tid hos vores faste mekaniker, der heller ikke kan finde fejl, men foreslår at vi hælder sprit i tanken for at fjerne evt. vand. Det hjælper og bilen har nu kørt 4 måneder gennem vinteren uden problemer. 2 måneder efter besøget sender Jønssons Auto en regning på 1447,50 kr. for reklamationsbesøget. Ved personligt fremmøde brokker vi os til [..] Jønssons Auto, der ikke kan huske sagen. [..] får vores telefonnummer, og lover at vende tilbage. Det sker aldrig. Yderligere 5 uger går, før der kommer en kreditnota på regningen på 1447,50 og en ny regning på 933,00 kr. (Der er givet yderligere rabat på arbejdsløn). Vi møder personligt op igen, men mødes denne gang kun af modstand, og en forklaring om at vi jo nok kan forstå, at de er nødt til at fakturere når de har brugt tiden. Efter 2 besøg har vi således brugt 5039,50 uden at få ordnet det problem vi kom med. Ydermere ganske flovt, at et autoriseret Hyandai værksted ikke kunne finde ud af, at det skyldtes vand i tanken. Jeg vender aldrig tilbage, og kan på ingen måde anbefale værkstedet.