Martine Thea Vestergaard Pedersen
Morgenmaden: Kaffen var for tynd og smagte 1 dag for gammel. Juicen var ikke juice fordi den blev fortyndet med så meget vand at det var postevand med appelsinsmag. Rundstykkerne var tørre og æggene der skulle være blødkogte var hårdkogte.
Aften: Som sædvanlig glemmer de velkomst drikken. Det tager tjenerne 45 minutter at komme med et glas sodavand, som man har bedt om sammen med hovedretten. Og er der travlt fordi der er stor fest render tjenerne imellem borderne, hvilket er stressende. Og de tilside sætter de andre gæsters lovede og betalte service pga. festen. Og de kan ikke huske den mad de skal præsentere inden serveringen, og glemmer hvad man har valgt i vinkortet!
Festerne på første er så højt larmende at du kan høre det helt op på 4. sal og du kommer ikke til at falde i søvn før klokken 03:00 om natten.
Vi mener bestemt ikke at hotellet har fortjent de 4 stjerner, og skulle have den 4 stjerne fjernet. Vi skrev en seddel til hotellet om oplevelsen og lagde den på vores værelse, men den får vi sikkert ikke respons fra, med mindre rengøringsdamen bare har smidt den væk.
Vi burde kræve de 3500,- tilbage weekend opholdet kostede os. Og kan med sikkerhed sige at vi ikke kommer igen! Vi bliver spurgt om hvordan opholdet har været og vi siger det som det er.