Mette Dyrbjerg
Paa mange omraader vil jeg formode, at Austrian Airlines er et velfungerende flyselskab men saa stopper den ogsaa der.
Jeg havde med min datter bestilt en flyrejse med Austrian Airlines til Dubai med en mellemlanding i Wien. Da vi ankom til Wien, var vores fly videre aflyst og vi maatte ombookes til andre fly - alt i alt en forsinkelse paa ca. 5 timer. Dertil kom at vores baggage var forsinket over et doegn og den ene kuffert beskadiget ved ankomst. Nu har jeg henvendt mig tre gange til Austrian Airlines for at kende mine rettigheder, og har endnu ikke modtaget svar fra dem. Det er dybt kritisabelt, at have en virksomhedspolitik, der siger, at man ignorerer negative henvendelser og haaber, at kunden bliver utaalmodig og giver op. Dette har tvaertimod faaet mig til at ville gaa hele vejen og viderebringe mine beklagelser til et hoejere sted. Jeg vil derfor ogsaa gerne advare andre mod at bruge dette selskab, hvis man forventer et flyselskab, der ogsaa kan haandtere sager , der ikke gaar lige efter planen.
Heeeeeelt vildt godt! Jeg holdt tøse aften i lørdags og havde bestilt tapasmenuen. Alle var vildt begejstrede og roste maden til skyerne. Dejligt at få portioner så store, at man ikke skal være nervøs over om der mon er nok. Jeg kan kun varmt anbefale Buffetkompagniet og vil ikke tøve et øjeblik, næste gang jeg skal bruge catering. Tusinde tak!