Mette Petersen

#3
Mette Petersen
3 bedømmelser
29.03.2016

Kan desværre ikke give nogen stjerner. [..]

- lange ventetider
- sekretærene fejlinformere
- [..] lytter ikke, men fejer en væk, med at man bare kan skifte læge, da man er uforståenende over 2 timers tlf. ventetid, fejlinformation samt manglende videresending af henvisninger.

- Mangel på empati

- læger har med syge mennesker at gøre og bør lytte til patienterne.

#2
Mette Petersen
3 bedømmelser
09.04.2014
2,0/10 3,0/10 1,0/10

Har desværre haft en rigtig træls oplevelse.

Jeg er selv i sundhedsvæsnet og er van til at der er travlt. Og lige denne dag stod jeg selv midt i at udfører en undersøgelse på en patient, hvilket trak ud. Det resulterede i at jeg måtte komme ca 5 min for sent til min tandlægetid. Jeg ringede og informerede dem om dette og fik beskeden, at jeg ikke kunne komme.

Har fuld forståelse for at man ikke bare kan komme for sent, men var chokeret da vi snakkede om 5 min, hvor man alligevel venter i venterummet.

Hvis folk af trafikårsager el.lign bliver forsinket, ber vi altid folk ha plads men at vi må tag de patienter der kommer til tiden først.

Men også måden det blev taklet på var ikke professionel.

#1
Mette Petersen
3 bedømmelser
11.11.2009

Giver denne bedømmelse på grundlag af, at de ikke står ved deres ord. Jeg stod efter en hård graviditet og var ude af stand til at træne, hvor jeg i forbindelse med en opringning omkring mit medlemsskab, siger, at jeg gerne vil sætte det i bero eftersom min bækkenbund er ødelagt og ikke må træne før den er strammet op. Jeg får at vide, at der er undtagelser i denne forbindelse, når det er grundet graviditet, og der bliver set bort fra, at man kun kan sætte det i bero 14 dage. Aftalen bliver, at jeg skal give besked omkring, hvornår jeg er klar.

Jeg bliver glad. Men efter ½ år ser jeg, at de har trukket penge lige siden jeg fik at vide, det var sat i bero.

Jeg får efterfølgende besked på, at sende dokumentation fra lægen omkring min situation, får at de kan tilbagebetale pengene.

Jeg sender denne dokumentation, og får efterfølgende en opringning, hvor de siger, at jeg vil få tilbagebetalt for det år jeg har dokumentation for. Jeg bliver glad, og roser SATS til mange pga. deres service. Men 2 dage efter får jeg igen en opringning, hvor jeg får afvide, at det ikke er muligt at tilbagebetale 1 års medlemsskab, eftersom de ikke fik dokumentationen fra starten(hvilket jeg ikke fik besked om i starten).

Jeg kunne istedet for få et års medlemsskab, når jeg igen er parat til at træne. Det har slet ikke været aktuelt, at jeg ønskede dette, og har bare ønsket alle de penge tilbage der er blevet trukket uden jeg var klar over det. Jeg er dybt frustreret og ønsker for ingen andre at de kommet til at stå i samme situation.

Jeg står pt selv i den situation, at jeg stadig et år efter fødsel ikke kan holde på vandet når jeg bare løber el lign. Så det er ikke særlig opmuntrende at få at vide, at man ikke kan få sine penge, men i stedet et medlemsskab, jeg ikke ved hvornår jeg er i stand til at bruge!

Jeg synes ellers de behandlede min sag rigtig godt, men der blev desvære ikke snakket sammen med hovedkontoret under forløbet, hvilket har gjort, at der er kommet forskellige udfalt, hvilket jeg mener er meget uproffesionelt.

Jeg giver karakter 1, for den måde jeg er blevet behandlet på i sagens slutning, fra først at få beskeden omkring jeg får mine penge retur til, at jeg kan få et års medlemsskab jeg ikke er i stand til at kunne bruge.