Michael H.
Jeg har desværre en tendens til, at få propper i ørene.
Jeg forsøgte at klare mig igennem ugen da min egen læge desværre var på ferie. Via hans telefonsvarer henvist til Kristine Sølvsten Engell-Kofoed. Jeg ringede derfor fredag formiddag for, at høre om det var muligt at få en tid til en øre skylning samme dag. Jeg fik herefter en tid fredag eftermiddag. Da jeg mødte op måtte jeg vente 40 minutter før det blev min tur - hvilken tur det blev!
I det jeg kommer ind til lægen/sygeplejersken, får jeg som det første den største sviner jeg længe har fået. Humlen var at jeg åbenbart havde fået en "super-akut-tid", som kun skal gives folk der nærmest er ved, at stille træskoene. Herefter nægtede hun, at behandle mig. Efter at have siddet måbende og taget imod denne overhaling, fik jeg endelig lov til, at forklare mig.
Der gik det da heldigvis også op for hende, at svineren ikke havde været berettiget, da jeg jo ikke havde været klar over hvilken slags tid jeg havde fået. I stedet fik deres "telefondame" skylden.
Hun forbarmede sig herefter, "officielt" da jeg havde en eksamen mandag, men formentlig af dårlig samvittighed, og indvilligede i at ordne mit øre.... havde det da ikke lige været for at deres maskine til dette var i stykker!
Derfor endte jeg med uforrettet sag, og kunne forlade klinikken med et kækt "pøjpøj med eksamen". Spild af tid, og en omgang manglende professionalisme jeg aldrig har set mage - hold jer langt væk!