Mikkel Hesse

#1
Mikkel Hesse
1 bedømmelse
15.02.2012

Jeg bestilte først el-tjek, hvilket var til en rimelig pris. 450 kr. Det blev vurderet, at jeg skulle have skiftet el-tavlen, for at leve op til de gældende regler. Under el-tjekket blev der afgivet et skriftligt bud på, hvad det ville koste, at få ordnet el-tavlen. Prisen lød på mellem 6000-12000 kr. Vi bestilte amager elektrikeren via nettet. Hvorefter vi undersøgte priser hos andre elektrikere. En anden elektriker gav os en pris på 1950 kr. for det samme arbejde med materialer. Da vi selvfølgelig ville benytte os af det billigere og mere prisfaste tilbud, kontaktede vi via telefon AE. AE blev meddelt, at vi ikke ønskede at benytte os af deres tilbud. AE informerede os om, at der ville komme omkostninger for at sende vare (en standart el-tavle og to samlemuffer) tilbage til deres grossist. Derefter opkrævede AE 670 kr. for returfragt via Postdanmark. AE blev bedt om at fremvise en kvittering for forsendelsen, hvilket ikke var muligt. AE kontakter os ikke længere, selvom vi beder om det. AE bliver ved med at sende rykkere, for et stykke arbejde de ikke har udført.

Deres kundeservice er under al kritik, og vi overvejer at klage til forbrugerklagenævnet.