Morten Kristensen

#1
Morten Kristensen
1 bedømmelse
16.01.2010

Købte en cykel på tilbud (3500 kr.) hos Da Vinci i efteråret 2009. Var egentlig glad for handlen og oplevede en god service. Jeg havde ét krav til cyklen: At der skulle kunne installeres et barnesæde, og jeg blev forsikret at det ikke var noget problem. Min oplevelse af forhandleren var altså god, indtil jeg punkterede dagen efter handlen! Jeg gik ned til forhandleren og mente ikke at en helt ny cykel med nye hjul og dæk burde punktere efter én dag. Jeg havde cyklet ganske kort på cyklen og var sikker på at jeg ikke havde kørt i glasskår. De skiftede slangen på cyklen og jeg måtte betale 75 kr. for lapning fordi de sagde at de havde fundet en "sten" i dækket. Det kunne jeg ikke rigtig modbevise. Men hvis det så bare var det. Den efterfølgende dag punkterede det samme dæk en gang til! Det var vel at mærke en helt ny slange. Jeg lappede selv cyklen, men punkterede igen dagen efter. Jeg lappede cyklen for anden gang. Den fjerde dag jeg ejede cyklen punkterede jeg for 4. gang. Jeg bar min cykel ned til cykelhandleren for anden gang og spurgte om det kunne være rigtigt. Jeg er klar over at jeg måske ikke er verdensmester i at lappe cykler men det er nu lykkedes mig på utallige andre cykler før. Det, jeg blev lidt sur over, var, at hos Da Vinci Cykler sagde de at jeg punkterede fordi jeg havde fået sat et barnesæde på en cykel, der ikke var beregnet til det! Men det havde været mit krav inden jeg overhovedet betalte cyklen.

Det kan umuligt have været barnesædets skyld for jeg havde ikke haft min søn til at sidde i stolen endnu.