N. Sørensen
Dette er bare et eksempel fra 2011, hvor Post Danmark fejlede som udbringer af pakker.
Fik d. 19 post til afhentning brev, det ankom med postbudet kl. 13.05.
Nedenstående er fra track and trace oplysningerne.
Dato Kl. Registrering
10. januar 2011 19:06 Registreret i udlandet
13. januar 2011 14:31 Afsendt til DANMARK
16. januar 2011 07:46 Ankommet til DANMARK
16. januar 2011 07:47 Under toldbeh. hos Post Danmark
18. januar 2011 09:38 Afgang fra grænsepostkontor
18. januar 2011 17:10 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
19. januar 2011 05:44 Ankommet til omdeling 2750 Ballerup Posthus
19. januar 2011 12:54 Retur til afsender
19. januar 2011 20:38 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
20. januar 2011 19:34 Modtaget til videresendelse til AMERIKAS FORENEDE STATER
Nej, Post Danmarks forsøg på at stoppe forsendelsen, lykkedes ikke. Trods jeg satte hav og himmel i bevægelse for at stoppe den.
Får en del forsendelser fra udelandende, og har ca. 3 grelle sager som denne om året.
Derudover er det stensikkert, at det er et tovtrækkeri at få transport udgifter tilbage fra dem, når de har lavet fejl. Deres standard svar, når der opstår et problem, er at det ikke er deres fejl, men afsender/modtager.
De fleste af mine sager, når gerne til Trafikstyrelsen, før jeg får transportudgifter refunderet.
Bruger engang imellem UPS når det skal gå stærkt. Det er en del dyrere, men har aldrig problemer med forsendelser leveret af dem!