Nicholas S.
Skulle købe en Toyoya Sportsvan engros og dermed ingen garanti eller reklamationsret.
Der jeg kom derned 1. gang, ud af 2 gange, fik jeg at vide at motorlampen lyste pga en føler. Jeg tjekkede centrallås og nøgle virkede ikke. Det ville så blive lavet. Jeg spurgte ind til service og den ville få service og den fik også ny olie.
Efter 5 dage skulle jeg hente den. Jeg kørte 80 km. i tog derned, som tog 2,5 time, og blev henter på stationen af en medejer af firmaet. Motorlyset var i orden og den havde fået helt en halv liter olie på den automatiske gearkasse. Jeg fandt aldrig ud af om fjernbetjeningen til centrallås var i orden, for medejer i firmaet sagde at han havde testkørt den og den nu hakkede lidt i 2. gear. Han fandt ud af dette 1 time før jeg var dernede. Så jeg sagde at jeg ikke turde købe den.
Jeg turde ikke købe den og blev kørt tilbage til stationen.
Gode ting ved firma. Hurtig svar og tilbagevendede på mail og telefonopkald. Meget ærlige.
Trælse ting. Ting, som skulle laves blev ikke overholdt til tiden så købet blev udsat i 1 døgn. Har dog set andre forhandler en gang imellem have problemer med deadlines. Jeg kan dog bedre lide at høre at der er opstået problemer med en udbedring så det tager længere tid, end at høre "havde ikke tid".
Ting de jeg spurte om ved bilen, og de ikke viste om, fandt de svar på så det var ok.