Nils R.
Stoppede på vej mod broen, passerede flere af de kendte, men tænkte det var interessant at prøve nyt.
Umiddelbart så shawarmaen fin ud og første bid var da OK. Meeeeem! Halvt igennem gik det op for mig at der kun var pitabrød, salat, tynd yoghurtdressing og halvkedeligt kød. Ingen løg, tomat, agurk eller noget ... Gad ikke mere så smed resterne ud og var på vej videre. Mellem skraldespand og udgang hørte jeg en skælde ud. “Hvad f.... tænker I på? Skal jeg virkelig betale 65 kr. for kun salat, dressing og kød i? Den er jo slet ikke pengene værd!”
Ekspedient: “Det kan jeg ikke forstå sådan er vores shawarmaer ikke ... cheeef!” Chefen stikker sin fingre i kundens halvspiste shawarma: “Hvor har du den fra?” … er den fra hans restaurant?!?
… sagde jeg at min shawarma var præcis lige så uspændende. Ignoreres af chefen, der viste sine evner for ikke at spilde en lejlighed til at svine sit personale, i stedet for dialog med sine kunder, skældte han ud i det åbne køkken.
Da jeg så hvor det bar hen prøvede jeg at kommunikere med kassemanden. Han tilbød en ny omgang - lidt tosset efter en halv portion på et motorvejstop - penge retur var no go.
Chefen var optaget i at råbe af den kuede køkkenhjælp så jeg tænkte det var formålsløst og tilbyder en dårlig anmeldelse … så værsgo … find et andet fastfoodsted ... sikkert bedre og billigere.