Nina K.
Min kæreste bestiller en pasta marinara, efter at have spist lidt under halvdelen, er han ved at få noget af en knækket og meget skarp kantet muslingeskal galt i halsen.
Vi får fat i en gut, der beklager meget, han siger at vi selvfølgelig ikke skal betale for pastaen, derudover vil han også give os den service, at fjerne vores drikkevare til maden fra regningen.
Da vi skal til at betale, får vi af vide at vores drikkevare er blevet fjernet fra regningen, men ikke maden som aftalt.
Vi udtrykker meget klart at det ikke er den aftale der er blevet lavet. Hende der ekspedere os går hen og tager fat i denne mand vi havde lavet aftalen med. Hun kommer tilbage og siger, at det er den aftale der er lavet. Vi siger, at det passer simpelthen ikke! Vi kan ikke selv på fat på ham, da det virker som om at han undgår os.
Der bliver ikke reageret og vi betaler for 2xmad og 2xdrinks.
En virkelig virkelig dårlig oplevelse! Vi har været på Café Phenix mange gange før men aldrig oplevet noget lignende. Det at der bliver løbet direkte op i ansigtet af personalet, er ikke ligefrem noget jeg forbinder med god service. Som en der selv arbejder inden for service branchen, mener jeg at dette er fuldstændig uacceptabelt!
Vi betalte vores regning og forlod stedet, og har ingen intentioner om at komme tilbage.
Jeg har været i dialog med bestyren af café Phenix i Valby der tydeligvis er ligeglad [..].. sikke en oplevelse.. Nej tak! Kan ikke anbefales!