Ole Larsen
Book aldrig via Transavia. Utrolig elendig service og man kan ikke komme til at tale med nogle, hvis man har en klage. Alt foregår pr. mail og kun på engelsk.
Min kone og jeg prøvede at booke billetter til hel familie (9 pers.) via Transavia.
Systemet så ud til at fungere ok, men ved betalingen fik vi fejlmeddelser på 2 forskellige betalingskort. Sidste fejlmeddelse gjorde at vi ikke kunne forsøge igen med alle de indtastede navne. Så vi opgav og bookede istedet billetterne via Norwegian. Ingen problemer her. Men senere samme aften modtager vi pludselig en email fra Transavia om at vi har booket billetterne alligevel. Vi skriver til dem med det samme og fortæller om deres fejlbehæftede system, ringer dagen efter, men alle deres svar er arrogante og affejende. De kan tydeligt se at vi har bestilt 9 billetter med samme navne samme dag til samme sted. Alligevel fastholder de os på betalingen af billetterne. Vi har givet dem 1 uges frist til at tilbageføre pengene og lader så forbrugerstyrelsen overtage.