Ozan Tekinoktay
55 år, Ballerup
Vi havde set frem til vores bryllupsarrangement i "The Kitchens" idet vi havde set deres bryllupspakke+tilkøbsmuligheder. Vi sendte listen, underskrev og betalte 8000 i depositum. Efterfølgende ville vi gerne bestille tilkøbet Bryllupskage, men ville se hvordan deres kage så ud. Vi blev henvist til deres samarbejdspartner. Virksomheden fandtes ikke længere. Vi kontaktede dem igen, fik oplyst navn på ejeren og fik et tlfnr der ikke virkede. Det lykkedes os pr.mail hvor vi fik oplyst, at hendes pris var 75 kr pr.person. Vi kontaktede igen TheKitchen, idet vi var blevet godt forvirrede og ikke fik et konkret svar. Ved pers. henvendelse hos dem indrømmede arrangementskoordinatoren, at hun ikke havde styr på proceduren. Hun kunne give os svar 2 uger senere, når hendes chefer var tilbage fra ferie. Efter 1 måned havde vi intet hørt. Vi mistede derfor tilliden til dem. Vi infoede at vi ikke ønskede at afholde bryllup hos dem og skrev det ville være god skik, at de returnerede halvdelen af det indbetalte depositum. 3 dage efter fik vi svar hvor de beklagede misforståelsen og infoede os, at de havde indgået samarbejde med en ny konditor og at håbede vi stadig ville holde brylluppet hos dem. Depositummet ville de ikke tilbagebetale. Vi opsummerede hele forløbet pr.mail. Vi fik en beklagende mail over at vi ikke ville afholde brylluppet hos dem, men intet om tilbagebetaling af halvdelen af depositummet. Trods forespørgsel igen har vi intet svar fået. Det havde klædt dem at give os halvdelen af depositummet retur.