Paul S.

#1
Paul S.
1 bedømmelse
19.04.2016
5,0/10 2,0/10 5,0/10

Jeg havde købt en "deal" undervognsbehandling og i.f.m. aftale om udførelse, havde jeg et rigtig godt indtryk, men fornemmede at DAH gerne ville "sælge mere. Da jeg afleverede bilen nævnte jeg, at gearstangen havde siddet fast og om han evt. ville kigge på det, hvilket han gerne ville. Han spurgte ind til gearkasse olien, hvornår skiftet m.v. og da den aldrig var blevet skiftet, var det nok her grunden lå, medens jeg mere hældte til smøring af skifteforbindelserne, hvilket han også ville kigge på. Meget fint 700 kr. for 2 liter olie? Jeg kunne desværre ikke selv hente bilen, men den var klar som aftalt. Bilen kørte direkte fra DAH og hjem, hvor jeg kunne konstatere, at der ikke lå faktura på olien og heller ingen bevis for undervognsbehandlingen. 4 steder har jeg konstateret manglende fastgørelse af inderskærme og på bagskærmen er inderskærmen fra fast med galopskruer i skærmkanten. Der er mange steder på undervognen, hvor der ikke ses ny tectyl og hvor den end ikke er vasket/spulet. Arbejdet er under al kritik, men jeg undlod i første omgang at rette kritik mod DAH, idet jeg havde købt en deal mere (blot gennem anden udbyder). Men ja,- ingen dokumentation for lavet arbejde = ingen garanti - Kommer der aldrig igen!