Peter Laursen
Efter at have spist på restauranten flere gange, så blev vores sidste besøg også sidste gang vi spiser der. Min kone og jeg bestilte en 4 retters menu og vores datter en pizza. Til at starte med fik vi hvidløgsbrød, dernæst vi vi lov at vente godt 35 minuter på næste ret, laks med salat, lidt for længe efter min mening. Så blev hovedretten serveret og det er her det går helt galt. Vi skulle ikke vente på den, men bøfferne var meget røde, hvilket konen ikke kan lide. Vi var ikke blevet spurgt om hvordan de skulle steges, hvilket ikke er helt ok, men det kan jo ske, vi får så endelig efter 5 minuter kontakt til en tjener og sender bøffen retur med besked om at den skal være gennemstegt. 10-12 minuter senere kommer tjeneren retur, tilsyneladende med en helt ny bøf, for den er nøjagtig lige så rød som den første. Derfor tager jeg selv tallerkenen og går op med den, da vi ikke gider sidde og vente igen på at få kontakt til en tjener. [..] kan godt se at den ikke er meget bedre en den første vi sendte ud. Efter 5-10 minuter kommer en anden tjener med bøffen, eller rettere 2 meget tynde bøffer, hvilket vi lige spørge til hvorfor. Tjeneren vil gå ud spørge kokken, men min kone siger at det er ok, vi har jo ventet længe og hun har ikke noget imod at få dette i stedet. Tjeneren vender dog retur og begynder på en længere forklaring om hvordan kokken steger kødet, enten rød, medium eller gennemstegt. Her gør jeg opmærksom på at 2 gange har fået en rød bøf, dette afviser [tjeneren] kan være rigtigt. Under [..] "foredrag" beder jeg [tjeneren] forlade bordet 3 gange, da vi har ventet længe nok og bare gerne vil spise, dette ignore [..] dog fuldstændig, så jeg er nu godt tosset og irriteret [..]. Vi spiser hovedretten færdig og ønsker ikke at blive længere og spise desserten. Vi går derfor op for at betale, og får lov at betale fuld pris. Håber for dem selv at de får bedre styr på stegningen af bøffer og betjeningen. Det skal dog siges at det vi fik at spise var ok, men betjeningen trækker meget ned og ødelage aftenen.