Peter Linnemann

#3
Peter Linnemann
3 bedømmelser
19.10.2011

Efter at have søgt på nettet efter anmeldelser og kundeoplevelser for denne brugtvognsforhandler, bør man vist ikke være i tvivl om at dette IKKE er stedet, hvor "Helt nyt er vi blevet kåret til at have det største udvalg af biler i Nordsjælland med et prisleje mellem 20.000 og 70.000, hvor der er op til 120 biler på lageret. På den måde dækker vi behovet for alle vores kunder, så der er helt sikkert en bil til dig også"... Meget belejligt at det IKKE nævnes, hvem som står bag udnævnelsen... :-(

#2
Peter Linnemann
3 bedømmelser
06.10.2010

Dejligt lyst lokale med udstillinger af forskellige lokale kunstnere. God veltillavet mad, meget opmærksomt personale. Ret store portioner til prisen. Kan absolut anbefales! Både retterne fra menukortet og dagens ret er hit, som man gider at køre efter. Ikke så stort udvalg af drikkevarer, men ok.

#1
Peter Linnemann
3 bedømmelser
06.10.2010

Vi var et selskab på 7 som havde bestilt bord en lørdag aften. Maden var generelt ikke noget hit. Flæsket var ikke stegt nok, det var uhensigtsmæssigt at servere 2 små skåle kartofler (uden sovs - som kom efter ret meget ventetid). De 2 sidste i selskabet fik hhv. kalvelever og bøf. Leveren smagte ikke ny-tilberedt og den tilhørende sovs smagte mere af husets gryde m. bacon, løg og gulerod end af pandesovs fra stegningen. Den "grove" kartoffelmos bestod af en lille skål most kartoffel med en klat smør oven på. Aftenen igennem var det svært at få kontakt til betjeningen og henvendelser/bestillinger ved baren blev ikke modtaget. Der er ikke meget tilbage at hygge sig over på Dolly's, Det var langt, langt bedre (stemningsfuldt og god veltillavet mad) for 3-4 år siden.

Café Dolly
Søren Dahl Jensen
13.10.2010
 

Jeg syntes det er fint at min gamle ven, Peter Linnemann er en ivrig "mad anmelder" på diverse hjemmesider, det undrer mig bare at han gentagne gange bliver ved med at vende tilbage til en fuser...

(bl.a. jvf. hans tidligere refleksioner over min restaurant;)

http://www.zityzen.com/cafe-dolly_havnealle_55_horsens

- Hvis jeg havde følt mig dårligt behandlet som gæst på et spisested, ville jeg lade være med at med at komme igen og igen! - Jeg så godt at du endnu engang havde bestilt bord for kort tid siden, hvorfor nedenstående "anmeldelse" var ventet.

Kritikken er hermed taget til efterretning.

- Et gammel asiatisk ordsprog oversat til pænt dansk siger;

Lad være med at besørge hvor du spiser.