Pia V. M.

#1
Pia V. M.
1 bedømmelse
10.06.2012

Normalt skriver jeg ikke dårlige bedømmelser, men nu kan jeg ikke lade være.

1. gang vi skulle besøg Milano efter ombygningen var vi forvendtningsfulde, men da vi fik vores mad var der 2 fejl, vi har en som er ikke kan tåle mælk. Så rettetede de først den ene også den anden hvilket betød at vi fire mennesker skulle spise i 3 "omgange" og ikke sammen, der var 6 andre kunder end os.

2. gang vi bestilte, fik vi maden leveret, over 15 min forsent og halvkoldt, den ene som ikke skulle have dressing p.g.a. han ikke kan tåle mælk fik igen noge forkert. Vi ringede og fik at vide at vi skulle kontrollere maden inden vi tog imod den og at når man bestiller levering i den travle tid (vi ringede i timer før og fik at videre at det ville være der kl 18, og måske lidt før) så kunne man nok regne ud at det kunne komme lidt senere. ØV ØV

Nu for 3. gang i dag, hentede vi selv da vi ikke ville vente og min søn tjekkede om hans bestilling uden dressing var ok og det var den. Men da han kom hjem var min bestilling forkert. Jeg bestilte en 1/2 grilkylling med bagt kartoffel og bearnaisesovs. Jeg fik meget krydret kartoffelbåde, salat og ingen sovs. Jeg ringet og de beklagede og de ville sende en med det der manglede med det samme, dog ville de råde mig til at spise kyllingen mens den var varm uden tilbehør??. Nu har jeg efter havde ventet i mere end 1 time ringet og brokket mig igen. Nu fik jeg bare et frækt svar om at der var ikke nogle restordre så der var nok nogen på vej til mig. Mange tak og jeg venter stadig. Behøver jeg at sige at det nok er sidste gang vi har bestilt hos Milano.