Rikke Thomsen

#1
Rikke Thomsen
1 bedømmelse
02.09.2012

Er netop hjemvendt fra skøn tur til Mallorca-det skønne stod dog Mallorca og vejrguderne for. Aarhus Charter lavede efter vores mening mange irriterende ting, som var med til at gøre vores tur mindre god. På kontoret anede de fx ikke at Norwegian havde ændret flytidspunktet-da vi skulle hjem vidste guiderne det heller ikke! Ikke særligt tillidsvækkende.

Da vi ankom til hotellet så vi, at det kun var et 3 stjerners hotel-i Aarhus charters katalog stod det som et 4 stjerners. Vi fik at vide at det er sådan de bedømte det. Vi følte os nu alligevel snydt, da det efter vores erfaring med hoteller kun fortjente de 3(dog skal nævnes skøn beliggenhed og nyrenoverede værelser på hotel Dunamar). Vi prøvede kun en gang at spise på hotellet efter vi opdagede at det kun var 3 stjerners hotel(standarden er derefter). Morgenmaden var ok men meget begrænset udvalg(typisk 3 stjerners). Det mest mystiske var dog, at næsten alle bordene var reserveret! -især alle borde ved vinduerne/havudsigt.

Da vi skulle hjem og vi i lufthavnen havde problemer ved indtjekningen sagde guiderne at det kunne de desværre ikke hjælpe med(der stod ellers to guider og så ud til at være til rådighed for hjælp, men lige siden afgangen fra hotellet samt i lufthavnen havde de mere travlt med at snakke privat).

Slutteligt må vi konkludere, at vi havde forventet bedre service af et selskab som Aarhus charter. Det er jo også derfor man betaler ekstra til et rejseselskab. hvert fald med forventning om at de har styr på tingene, kan hjælpe samt ikke fører deres kunder bag lyset i forhold til kategorisering.