Rita Schellerup
Kære Kong kaffe. Vi har for et par dage siden besøgt jer i slotsarkaderne i Hillerød, desværre ikke med en god oplevelse. Vi bestilte brunch, kaffe og hyldeblomst. Da vi ventede ved kassen kommer der en dame og vil hente et nyt glas, det hun har fået udleveret var beskidt, tjeneren svare ikke men giver damen et nyt glas. Vi må ligeledes bede om et nyt glas, da det er beskidt eller har glaspest - tjeneren svare igen ikke, men vi får et andet glas. Vores mad bliver serveret at en sød og smilende pige - dejligt. Kort efter må vi igen til kassen og bede om andet brød, da det ikke virker færdigbagt. Tjeneren svare igen ikke, men vi får udleveret andet brød med kommentaren "Sådan er vores brød, ellers må i komme og få noget rugbrød" Det var desværre ikke nogen postitiv oplevelse, og vi kunne godt fornemme at de unge mennesker havde travlt. Et smil og en venlig kommentar koster ikke noget, så der er vores forventning HVIS vi en dag vælger og besøge Kong kaffe igen. Fortsat god sommer.