Roger K.
Aldrig har jeg blevet mere skuffet end over end over [..].
Sikken flink mand indtil papirene var underskrevet og handelen afsluttet, men så var det også slut! magen til arrogant flabet og usympatisk behandling har jeg aldrig oplevet.
Vi fik at vide at der manglet en føler i baghjulet som vi selv kunne få ordnet på værksted, da det var fabriks garanti på bilen, og det ville tage en halv time så vi sa OK, det ordner vi, men tak skal Du have der var ikke føler der manglet, men en modul til abs/eps systemet og det tog over to måneder og vente på.
På slutseddel stod der at bilen var kørt 18000 km lige ud, men inden vi kom hjem efter en tur på 120 km. så drejede den over på 19000 km. Altså blev vi "snydt" for 1000 km.
Vi måtte aflyse vor vintertur til Norge, for man rejser ikke op i sne uden abs/eps systemet er i orden.
Under hele dette forløb så kontaktet vi [Thøgersen Biler] for at få en kompensation for tort og svie? De manglede 1000 km, men nej han var ikke til at snakke med, han var bedøvende ligeglad om hvad vi synes og mente, meget usympatisk og arrogant. Mit råd er: HOLD JER LANGT BORTE FRA THØGERSEN BILER. De gode anmeldelser vi ser ovenfor må være noget han selv har skrevet. Jeg er vanlighvis ingen brokkerøv, men alt har en grænse.