Roland Kragl
Faxe
Middag for 2 – gaven til enhver anledning
Giv en gave, der spreder glæde. En gave, der altid går rent ind og aldrig skuffer.
Det er hvad de selv siger på hjemmesiden men vi havde en lidt uheldig oplevelse. Der vi skulle bruge gavekortet på 599 kr. Det skulle bruges hos Vivaldi i Næstved som stod på listen over steder hvor det kunne bruges (er fjernet nu). Men nej de tog ikke i mod det så man stod i en lidt pinlig senarie, hvor den ene måtte gå for at hente et betalingskort. Vivaldi undskyldte med at det var et år siden de var slettet hos Bellevue og de havde rykket dem flere gange for at blive slettet.
Der er blevet klaget til Bellevue over det, men de har ingen pli til at svare igen på kritik men har dog nu slettet Vivaldi i Næstved.
Meget dårlig stil. Vi reserverede et lokale 4. maj til 20 personer og smørebrød til min datters konfirmation. Vi snakkede med [Hårlev Kro] allerrede i oktober og fik at vide vi skulle lige snakke sammen og se lokalet og maden en gang i januar/februar. Men det blev til en lang næse til os for der vi ringede [..] i februar kunne [Hårlev Kro] ikke se at vi havde reserveret on nu havde [Hårlev Kro] 3 konfimationer og ikke plads til os. Men [Hårlev Kro] ville lige se på sagen og ringe tilbage om aftenen. To dage efter ringede [Hårlev Kro] og fortalte at vi ved en fejl var skrevet ind til dagen efter. Men [..] stadig ikke havde plads til os men vi kunne jo bare finde et andet sted at være så kunne de jo stadig sælge os maden. Det sagde vi pænt nej tak til for [Hårlev Kro] er jo nok ikke klar over hvor svært det er nu at skaffe et lokale 2 mdr. før og de skal ikke tjene så meget som en krone på os. Håber det her giver lidt dårlig smag i munden og til alle andre tjek jeres reservation. Det kan jo være I ikke har nogen fest.
Hej Roland
Jeg kan godt huske den pågældende situation og beklager meget forløbet. Den pågældende person som lavede fejlen og senere var ubehøvlet over for jer er ikke tílknyttet kroen mere. Jeg kan kun undskylde det bøvl som fejlen gav jer.