S. Sommer
Jeg købte sidste år i februar en rabatkopon til en tandblegning hos nævnte klinik, og fik en tid april hos [..].
Jeg var ved at komme mig ovenpå længere tid sygdom, så var noget mat i koderne ved besøget - og vupti - var der lavet et overslag på ikke færre end 6 ting der var behandlingskrævende - dog inklusive en krone jeg selv havde spurgt på.
Den fik jeg at vide, ville blive lavet hos nogle af de dygtigste kronemagere i Kbh - den er ikke en døjt pænere end de andre kroner jeg har munden.
Behandlingerne strakte sig over 5-6 besøg, og ALDRIG nogensinde før, har jeg fået lagt sprøjter så smertefuldt, at jeg fik blå mærker på kinderne -udvendigt!
Jeg havde også ondt i flere fyldninger mange dage efter behandlingerne - noget jeg helle aldrig nogensinde har prøvet før efter tandlægebesøg.
(jeg er pænt over 40 år.)
Jeg måtte derfor derop 2 ekstra gange, for at få slebet af en fyldning der blev ved med at være for høj, og gav mange smerter.
Selve tandblegningen, som var hele omdrejningspunktet for kontakten, måtte jeg insistere på blev gjort om, idét jeg næsten ikke kunne spore en forskel efter første omgang.
Siden jeg gik ude af døren i maj 2011 og netop ikke ønskede at aftale en ny tid, er jeg blevet bombarderet med indkaldelser til eftersyn, med fortrykt tid på!, som jeg så efterfølgende har skullet bruge tid på at afmelde - hvilket jeg har gjort flere gange pr. telefon, hvor jeg har understreget, at jeg IKKE ønsker at være kunde hos [..].
De to sidste indkaldelser derefter, har jeg simpelthen smidt direkte i papirkurven.
Men idag, efter flere måneders fred, er der saftsusemig et frankeret brev fra [..] - igen.
Jeg har derfor måttet melde [..] til Ombudsmanden for chikane.