Sanne Grevy
37 år, Valby
Onfone er et lille selskab som via en kanongod reklamekampagne har fået et kæmpe antal nye kunder ind.
De ansatte knokler for at følge med, og snart vil de kunne følge med. Husk lige på det.
Onfone er et godt selskab. Man skal ikke regne med meget service fordi det er meningen man skal klare det selv via sin private side, hvor man logger ind og kan gøre alt selv.
Hvorfor skal man sidde og vente i mere end 15 minutter i telefonen for at få lov at tale med kundeservice? Fordi rigtigt mange tænker, gider ikke selv, de kan klare det for mig. Feks sætte penge ind på sin konto. Gør det selv. Ændre abonnement. Gør det selv. Få opsætning til mms eller gprs. Gør det selv.
Nej, vi er nogle møg-forkælede danskere. Forstår ikke koncepter, som rent faktisk bare burde gøre tingene nemmere og billgere for os alle.
Sammenlign Onfone med dagligvarernes Netto. De kan holde priserne lave og fornuftige fordi varerne er på hylderne, og de ansatte ikke behøver holde kunderne i hånden hele vejen igennem butikken.
Onfone skal godt igang, bare vent. Jeg tror de bliver rigtigt store!