Sanne H.
Jeg er særdeles overrasket over, hvorledes folk der arbejder i et servicefag, kan være så LIDT servicemindede.
Når man forlader stedet og bliver mere og mere ærgerlig over, at resultatet var SÅ langt fra det man ønskede, samt forventede, og faktisk vælger at gå tilbage for at tale med dem om det - bliver man mødt af en totalt uforstående, stædig og urimeligt forsvarende frisør, der derimod forsøger at give mig (kunden) dårlig samvittighed over at frisøren, har brugt to timer på at farve mit hår når ikke jeg er tilfreds med resultatet.
Undskyld mig, men det er da vel frisørens ARBEJDE, hvor denne bliver lønnet? Hvordan søren kan det være mig som kunde, der skal skamme mig over at bruge dennes tid? Når sågar man betaler overpris for et relativt dårligt stykke arbejde?
Tænk at man sågar som butiksejer, kan få en kunde til at gå fra stedet, med tårer i øjnene ovenpå sådan en behandling.
Mage til modvillighed, uprofessionel og decideret ubehagelig frisør har jeg aldrig mødt.