Sarah Johansen
jeg har nu hele tiden været glad for onfone.
da penge altid har været små har min tlf været spærret tit og altid er den blevet åbnet inden for en time når regningen var betalt. jeg syntes det er skønt man kan ordne så meget fra sin side på internettet.
havde en dårlig oplevelse da man skulle have nyt simkort pga skiftende udbyder. mit simkort var forsinket så jeg ikke have tlf i 3 uger, hvor efter jeg valgte at skifte til m1 skulle dog bruge nogle oplysninger fra onfone. da jeg ringede til onfone for at forklare hvad jeg skulle bruge, fik jeg fat i en virkelig flink ung mand, der tilbød mig en ekstra times tale for at jeg blev. brokkede mig så lidt over at skulle betale for et abbonement jeg ikke havde kunnet bruge i 3 uger, hvor efter de slettede den regning. den unge mand var virkelig undskyldende og gav mig hans private arbejds email hvis der skulle ske noget i fremtiden. mit nye simkort var i postkassen dagen efter.
så alt i alt har jeg været meget tilfreds med onfone.
Hej Sarah,
Vi har oplevet mange problemer med simkort som ikke er kommet frem - specielt nano-simkort.
Hvis fejlen ligger hos os, kompensere vi også for fejlen.
Er glad for at du valgte at blive hos Onfone.
De bedste hilsner
Teknisk Support