Sofie B.
Min absolut værste frisøroplevelse.
Først måtte jeg vente 25 min. i salonen, fordi frisøren var forsinket, hvilket ingen forklarede mig.
Jeg startede med at gøre det klart over for frisøren, at jeg gerne ville beholde mit hår tykt og langt, og fortalte også, at jeg havde problemer med ikke at kunne sætte håret op, fordi det er tungt.
Hun sagde, hun ville tynde lidt i det, men nu sidder jeg med et hår, der er tyndet ud i sådan en grad, at tykkelsen er halveret. Og fordi der er blevet tyndet så langt oppe i håret, vil der gå flere år, før jeg får mit kraftige hår tilbage.
Desuden har frisøren, uden jeg vidste af det, klippet noget af mit forreste hår så kort, at jeg har fået en tot pandehår.
Jeg er meget ked af det og frustreret. Jeg kontaktede frisøren dagen efter, og forklarede hende sagen, men jeg blev ikke tilbudt kompensation andet end at frisøren gerne ville forsøge at udbedre mit hår. Men hvordan kan hun gøre skaden god, når hun nu har klippet for meget af?
Det kan godt være at Reno Blvd er billigere end andre frisører, men for kr. 400,- har de klippet mit hår, så jeg er grædefærdig og ikke har lyst til at vise mig. Jeg sætter aldrig mine ben hos Reno Blvd igen.
Mit hår ser tjavset ud efter besøg hos denne frisør. Jeg skulle bare have spidserne af, fordi jeg gerne ville beholde længden, men frisøren bestemte sig åbenbart for at klippe en frisure. Nu er håret så kort nogle steder at jeg ikke kan samle det hele i en elastik. Er meget ked af oplevelsen og frustreret over at man ikke har mulighed for at klage - jeg kan jo ikke får mit fine, lange hår tilbage.
Meget uprofessionel!!