Sophia Nissen
Torsdag den 22/08 var jeg forbi Cleo’s for at få en etageklipning. Jeg ville gerne have skabt en form, men med ønsket om at bevare længden.
Jeg viste Atoosa billeder af det ønskede resultat, som var store, voluminøse krøller.
Resultatet var ikke som ønsket. Der er blevet klippet mindst 10 cm af mit hår, det er blevet ekstremt udtyndet, alt volumen er taget ud af det, og spidserne er ikke klippet lige, men i en wolf cut.
Det værste er, at vi blev enige om, hvor meget der skulle tages af håret... hvorefter hun sagde til mig, at efter hun havde klippet det, blev det for tyndt i bunden, og derfor var hun nødt til at tage mere. 10 cm!!! Ikke 2 eller 5, men 10!!!
Mit hår er fuldstændigt ødelagt. Hun har klippet år af mit hår – år, hvor jeg har passet og plejet mit hår for at kunne opfylde mit ønske om at have langt og glansfuldt hår.
Men det er ikke kun mit hår, der er ødelagt, men også mit selvværd.
Man skal have respekt for andres hår. Især som frisør burde man vide, hvor lang en proces det er. Der går cirka et år, før jeg nogenlunde kan få mit hår tilbage... ET ÅR!
Frisøren har tilbagebetalt pengene efter min klage. Men ikke før hun forsøgte at give mig og mit hår skylden.