Teddy Pedersen
72 år, Kastrup
Ret skal ret.
To indlæg nede skriver jeg at jeg er blevet opkrævet uforstående beløb.
Det viser sig nu at onphone ikke trækker det faste abonnement automatisk fra ens konto.
Man betaler kun det beløb der bliver meddelt via mail.
Så jeg undskylder min uvidenhed, der beror på at jeg ikke har været ude for lignende telefon abonnement.
De første måneder jeg var skiftet til. Onphone var jeg meget tilfreds, det er jeg så ikke mere.
Onphone bliver ved med at sende ekstraregninger, og nu står der så 0 kr. på regningen ud fra hver post, så man ikke kan kontrollere sin regning.
Ringer man ind, påstår en telefonsvare at de har travlt (selv om der er lukket) så man blive sat på stand by hvis der er åbent, (jeg opgav). Til gengæld kommer man til med det samme hvis man skal have nyt abonnement, men prøver man at få hjælp den vej, bliver man henvist til køen.
Skriver man en e-mail til dem bliver den ikke besvaret.
Ud fra andre bedømmelser, kan jeg se at jeg ikke er den eneste med det problem.