Theis Nedergaard

#1
Theis Nedergaard
1 bedømmelse
21.09.2010

[..]

Jeg blev lokket af de mange fantastiske ord på deres hjemmeside, men tænkte at det var for godt til at være sandt. Men efter en snak med en medarbejder fik jeg at vide at de havde tilfredshedsgaranti, så jeg kunne jo prøve det, og få pengene tilbage hvis det ikke virkede. Så jeg får hurtigt en tid og lægger små 7000 kr. i håbet om at kunne spare noget af det på mit benzinforbrug.

Tuningen har stort set ingen effekt på benzinforbruget, og efter cirka 3 uger henvender jeg mig igen for at få pengene tilbage, men det kunne de altså ikke give mig uden at de først prøvede at tune den igen. Det gik jeg desværre med til og fik en tid et par uger efter. Det blev ikke bedre, og bilen kørte stadig ikke længere på literen. Efter endnu et par uger prøver jeg at komme i kontakt med dem igen, men de lader nu være med at svare på både telefon og mail. Først efter en måned og 11 dage og 27(!) opkald og flere mails svarede de. Men svaret var at de ikke kunne give pengene tilbage, selvom en medarbejder havde lovet det, for det var ikke deres normale forretningspolitik.

Nu har de altså haft bilen to gange, men de har stadig ikke leveret tæt på det de lover på deres hjemmeside og i telefonen, de har kun kostet mig tid og penge. En advokat fra FDM er sat på sagen for at få de penge, Økotuning skylder mig, tilbage.

Indtil videre kan jeg kun råde alle til at holde sig langt væk fra det fuskerfirma!