Thomas B.
Jeg havde bestilt tid til en prøvetur i en Superb 14 dage før og havde fået bekræftelse på det. Da jeg kommer er der ikke styr tingene. Sælgeren kan ikke finde min bestilling, da den er bekræftet af en kollega. Nå, han finder nødtvungent en superb frem til mig på prøveplader. Jeg spørger ham, om han kan præsentere bilen for mig, da den jo står i udstillingen. Han kigger lidt skævt på mig og fortæller nærmest ingenting om bilen. Jeg opgiver samtalen, og kører en tur i bilen, som er klar til min familie og jeg. Køreturen var det eneste opløftende den dag. Jeg har besluttet mig for, at vi skal købe en skoda Superb, men jeg holder mig langt væk fra midtgaard automobiler i Måløv, da de tilsyneladende ikke er interesseret i at sælge biler, og bestemt har plads til forbedring på deres service.
Jeg var rystet over, at have fået ringe en service men kørte dog hjem med en glæde over at have prøvet en god bil.