Thomas J.

#1
Thomas J.
1 bedømmelse
24.02.2017

Må desværre advare folk mod Holm Frederiksen a/s og deres såkaldte service aftale.

Kom hjem fra ferie Fredag den 16/2 fra Tyskland, og kunne konstatere at vores oliefyr var gået i stå, og der var 8 grader varmt i huset.

Klokken 15.25 ringer vi til firmaets hovednummer, der fortæller at de lukker klokken 13.00 om fredagen, og at vi skal ringe til deres vagttelefon 40926147.

Vi ringer over 10 gange til deres vagttelefon, før den til sidst blev besvaret af en mand, som vistnok sad i en skilift i Norge tror vi, ja, der var dårligt signal.. Han siger vi skal sende en sms, så vil han sende en mand...

Vi sender sms via Iphone, og efter yderligere 30 minutter sker der ingenting. Vi står med 2 trætte børn, og vil bare have vores oliefyr til at virke. Eftersom der ikke bliver reageret fra Holm Frederiksen´s side sender jeg en sms om at vi har ringet til en anden oliefyrs mand, da vi ikke kan vente længere.. Dette bliver der heller ikke reageret på.

Mandag indenfor normal åbningstid retter vi så telefonisk henvendelse til Holm Frederiksen og snakker med en sekretær, som ikke kan tage stilling til noget, men vil give besked til en chef om at vi skal kontaktes. Det er vi ikke blevet endnu, og det er nu Torsdag klokken 16.30.

Har skrevet denne anmeldelse på deres egen Facebook side, og kun 10 min efter svarer de at min beskrivelse ikke passer overens med deres, ergo, jeg lyver!

De skriver ikke tilbage da jeg spørger til deres oplevelse.

De virker totalt ligeglade!