Tina Christensen

Frederiksværk

#3
Tina Christensen
3 bedømmelser
24.05.2011

Er kommet hos PSH igennem en del år, og har flere gange forsøgt at skifte til en mere lokal tandlæge hvor jeg bor. Men hver gang ender jeg tilbage hos PSH da ingen er dygtigere end dem. De er dyre og de er nogen gange lidt "for" omhyggelige, hvilket kræver flere konsultationer end andre steder, men det kan betale sig i sidste ende, da det er grundigheden der tæller.

Jeg har en tand der spøger og som er rodbehandling mange gange, kronen der sidder på den har de måtte bore hul i og nu har jeg rodspidsbetændelse på den, dette skal jeg have gjort mere ved, det vil sige at den skal fjernes og et implantat laves istedet. Tandlægen kom ved en fejl til at knække et bor oppe i roden og deres forsikring dækker derfor min kommende behandling, de har være søde, ærlige og behjælpsommme hele vejen igennem dette forløb, og de har rettet op på flere af deres knap så dygtigt kolleger ude i byens fejl!

Jeg har lovet mig selv at jeg fremover ikke går hos andre end dem!

Stor ros til alle jer hos PSH i Hillerød, det er rart at være i trygge hænder...

#2
Tina Christensen
3 bedømmelser
24.05.2011

Jeg havde en tid en dag kl 11.30 hos tandlægerne i Strandgade, Frederiksværk og ankom et par minuter før.. Troede jeg. Men jeg blev mødt af en meget sur klinik assistent som sagde at min tid var kl 11.15 og ikke kl 11.30. Jeg gentop flere gange at det var den tid jeg havde fået oplyst i telefonen, men hun blev bare mere sur. Jeg stod i den situation at jeg havde tabt en krone på en fortand, og regnede med at tandlægen kunne ligge noget midlertidigt på den, indtil der kunne bestilles en ny krone. Men da tandlægen kom, sagde han at jeg måtte gå igen, til trods for at jeg var blevet inviteret ind i stolen, idet jeg kom for sent. Jeg gjorde ham opmærksom på at jeg ikke var enig i at fejlen var min, men det holdt han desværre fast i at den var, og jeg bad ham om at hjælpe mig, og spurgte om jeg evt. måtte komme senere på dagen, men det svarede han surt nej til og sagde at jeg kunne få en tid om en uge.. En uge! - jeg kunne jo ikke vente i en uge, når jeg manglede en fortand på den måde, det smertede og så grimt ud, så jeg måtte forlade klinikken uden hjælp - til trods for at jeg kom til tiden og at fejlen lå hos dem.. sikke en dårlig kundeservice, og sikke en ringe hjælp at give! Og mere sure mennesker har jeg sjældent mødt!

#1
Tina Christensen
3 bedømmelser
24.05.2011

[..] har desværre ødelagt flere af mine raske tænder, i forbindelse med påsætning af en helt ny krone på en fortand. [..] "kom til" at sætte kronen omvendt på og cementerede den helt fast, før det gik op for [..] at [..] havde begået en alvorlig fejl. [..] hamrede og bankede meget hårdt på kronen i meget lang tid for at få den af igen, og dette har gjort hele min tand der skulle holde kronen øm og nerven er nu 3 uger efter stadig påvirket.

Desuden filede [..] 2 raske tænder i undermunden ned, selvom jeg bad [..] om at lade være. Dette gjorde [..] fordi der jo ikke var plads til kronen. Mine tænder i undermunden ser nu helt skæve ud, og er meget følsomme og ødelagte for livet! Jeg har skrevet en skriftlig klage til ejeren af tandlæge klinikken og fortalt om min forfærdelige oplevelse, men det har han valgt at ignorere desværre. En anden tandlæge måtte bore kronen af, da den ikke passede til mine tænder i størrelsen og jeg har derfor stadig ikke nogen krone på min tand. Den anden tandlæge var meget rystet over forløbet og har dokumenteret alt da jeg kom. Så nu må jeg klage videre i systemet.. Øv øv og atter øv... Gå endelig ikke til denne tandlæge og jeg må advare kraftigt imod [..].