Tina Lynge Hansen

#1
Tina Lynge Hansen
1 bedømmelse
13.04.2010

Jeg har haft Onfone siden slutningen af efteråret sidste år, og har som sådan ikke haft nogle problemer med det. Min kæreste bor i Wales, så jeg havde brug for et abonnement som gjorde det billigt at snakke med ham, både på sms og opkald. Jeg var på daværende tidspunkt i Wales hver anden uge, og er nu flyttet herover. Onfone er stadig billigere end deres alternativer da jeg tit ringer til min familie i danmark.

Alt var fint, indtil de sagde at jeg skulle have et nyt simkort da de havde skiftet netværk. Jeg fik tilsendt mit simkort, og på dagen da jeg skulle skifte det, skiftede jeg det, og siden har det ikke virket. Jeg har ingen kontakt til netværket, jeg kan se at der er op til 7 netværk jeg skulle kunne tilknytte til, men ingen af dem vil acceptere mit simkort. Jeg har skrevet til dem flere gange i "kontakt os" men har ikke fået et eneste svar. Skrev til min mor og fik hende til at ringe til deres kundeservice der sagde at det var et normalt problem med nummerskift.

Siden har ingen af os hørt noget selv om vi har forsøgt at kontakte dem igen. Min telefon virker stadig ikke, og da jeg er flyttet for kun en måned siden ventede jeg en del opkald, der nu ikke er i stand til at få fat på mig.

Jeg kan godt lide selskabet, men deres service er elendig, og jeg er nu strandet i Storbritanien uden en telefon at kunne komme i kontakt med mennesker på.