Uffe J.

#1
Uffe J.
1 bedømmelse
20.04.2017
7,0/10 1,0/10 2,0/10

Tj automobiler har en flink sælger. Under selve salgssnakken og forhandling følte damen og jeg at vi fik en god behandling.

Udfordring var at på slutsedlen skulle de ordne højre bagkofanger.

Det var sat på med klips og manøvreret ind som ikke vil holde i lang tid.

Man har ikke tjekket igennem og sørget for at tingene var iorden. Handlen er lavet for 3 måneder siden.

Man vil anerkende fejlen fra deres side. Man følger ikke op på tingene. Man skal hele tiden rykke for svar.

De har overbevist mig om at handle bil skal man kun gøre i sit lokalområde hvor de ved hvad man står for og ikke bliver taget i røven med bukserne nede.

TJ Automobiler
TJ Automobiler
15.06.2017
 

Hej Uffe,
Jeg synes vi har prøvet at give dig den bedst mulige service. Jeg beklager hvis du er af en anden opfattelse. Kofangeren blev sat på plads, som der stod i slutsedlen. Efterfølgende poppede den ud igen. Vi spurgte dig om det kunne tænkes at du havde påkørt noget, da der var et mærke på kofangeren, hvilket du var i tvivl om. Det næste vi hørte var, at du havde meldt skaden til forsikringen, hvorfor vi forventede, at sagen var afsluttet for vores vedkommende. Efterfølgende ringer du og kræver at vi skal betale din selvrisiko, hvilket vi selvfølgelig ikke vil være med til. Det er korrekt at kommunikationen ikke er 100% som vi har ønsket. Der blev kommunikeret en del gennem din egen mekaniker i Horsens, hvilket ikke fungerede helt optimalt. Om der er nogen der bærer ansvaret for den dårlige kommunikation det ved jeg ikke, men er af den overbevisning, at jo færre personer som er involveret i kommunikationen des bedre.

Mvh.
TJ Automobiler