Vagn Pedersen

#1
Vagn Pedersen
1 bedømmelse
09.07.2012

Det her er uhygelig læsning. Dette selskabs ledelse er kriminelt dårligt, hvis man ringer kan man efter en halv times venten, være heldig at få forbindelse med en medarbejder som taler dårligt dansk og ikke kan vejlede. Han sender dig videre og efter en ny halv time får du en fra regnskabs afd. Det var en teknikker vi skulle bruge, ny viderestilling ny halv time, og så kommer ham igen som ikke forstår dansk. Smed sku røret på. Jeg har skrevet 5xEmail over en uge man har endnu ikke fået svar. Hold jer langt væk fra OnFone, som burde hedde OFFone. Brug de lange ventetider til at klage til medierne over dette latterlige selskab.

Onfone
Christoph Bastrup
22.12.2012
 

Hej Vagn,

Jeg vil gerne beklage at du har haft en dårlig oplevelse, dette er bestemt ikke Onfones hensigt.

Normalt må vi ikke fra Support stille telefonen videre, da vi er oplært til alt (bortset fra opsigelser). De problemer vi ikke selv kan løse får vi hjælp til at løse hos en supervisor eller hos vores teknikkere.

De bedste hilsner
Teknisk Support