Victoria J.
Hos ZimmerSonne kan man risikere en yderst uprofessionel og inkompetent behandling. Frisøren havde desværre mere travlt med at passe sin lille hund, som befandt sig i salonen, end hun havde med at passe sit arbejde. Behandlingen kostede 1.800 kr.
Efter behandlingen, blev jeg overrasket over farven, som var lysere end aftalt. Da jeg kom hjem fik jeg en overraskelse, idet mit hår udover at være blevet meget blegere, også var klippet ekstremt skævt. Det var således mere end 2 cm. længere i den ene side i forhold til den anden. Jeg var og er stadig i chok over resultatet, idet man som det mindste, må forvente, at en uddannet frisør kan klippe lige.
Jeg kontakter ZimmerSonne hvor en medarbejder erklærer sig enig i, at mit hår var blevet meget skævt. Medarbejderen tilbød mig afhjælpning, ved at klippe yderligere i mit hår.
Frisøren ville ikke give nogen form for dekort. Jeg fortæller hende, at jeg på ingen måde er tryg ved at sætte mig ned i deres stol igen efter den første og sidste episode, som jeg havde haft i salonen. Medarbejderen har ingen forståelse herfor. Jeg må endvidere nævne, at medarbejderen ikke en eneste gang beklager for salonens fejl men blot erklærer sig enig i at mit hår er skævt.
Jeg kan på ingen måde forstå, hvordan ZimmerSonne, som burde være en ”professionel aktør”, kan stå inde for den form for behandling. Jeg ender således med at betale mere end dobbelt op for at få rettet op på deres fejl – og oveni det desværre også noget kortere hår!