Dansk Bilglas Tilst

Diverse, Tilst

3,0/10
#1
Niels Graverholt
29.07.2011

Elendig behandling.

Havde fået en siderude i min bil knust og ringede til dem torsdag eftermiddag og forhørte mig, om de kunne lave det inden weekenden, da det var MEGET vigtigt, at jeg kunne bruge bilen i weekenden til en længere tur.

Ja, ja, ja. Det skulle de skam nok. Og jeg sagde igen, at det var MEGET vigtigt, at den blev klar inden weekenden. Ja, ja, ja, det ville de godt garantere for. Jeg skulle bare være i deres afdeling i Tilst fredag kl. 13.

Jeg var i Tilst fredag kl. 12.55 og fik at vide, at det ville vare 1½-2 timer. Helt fint, jeg gik en tur.

Da jeg kom tilbage, fik jeg at vide, at de desværre havde bestilt en rude til en 3 dørs og ikke en 5 dørs, som jeg havde givet dem besked om. Det var de da kede af, og [..] var meget stolt af, at [..] havde sendt en sms til mig.

Nu skal jeg så ud og bruge 2-3.000 kr. til at leje en bil. Hvis bilglas.dk havde havde haft noget anstændighed, så havde de refunderet mig den udgift, men nix, nix.

5
2
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Dansk Bilglas Tilst til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Dansk Bilglas Tilst det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.